eizi

Sık Sorulan Sorular

01. Popüler Sorular

Üründe “24 saatte kargo” yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir. Bu ürünler “Hızlı Kargo” ürünleridir.
Normal teslimat ürünleri, mağazalar tarafından en geç 3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir.
Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.
Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını “Kargo Takip” linkinden takip edebilirsiniz.

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.
3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz mağazaya iade edilir.
Mağazaya iade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız Destek Sistemi‘nden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.
Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, teslim almadan paketi kargo firması ile iade gönderebilirsiniz.
Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra içerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde sipariş ekranından kolay iade seçeneği ile iade kodu alın.
Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip mağazaya geri gönderin.

Ürünü teslim aldıktan sonra yetkili servis tarafından kurulumu gereken buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon gibi elektronik kategorisi siparişleriniz için;
Paket yetkili servis bilgisi olmadan açılırsa ürün iade kapsamı dışında kalır.
Yetkili servis kurulumu esnasında sorun tespit edilirse yetkili servis raporu ile ürünü iade edilebilirsin.

02. Ürün & Alışveriş

Üründe “24 saatte kargo” yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir. Bu ürünler “Hızlı Kargo” ürünleridir.
Normal teslimat ürünleri, mağazalar tarafından en geç 3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir.
Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.
Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını “Kargo Takip” linkinden takip edebilirsiniz.

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.
3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz mağazaya iade edilir.
Mağazaya iade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız Destek Sistemi‘nden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.
Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, teslim almadan paketi kargo firması ile iade gönderebilirsiniz.
Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra içerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde sipariş ekranından kolay iade seçeneği ile iade kodu alın.
Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip mağazaya geri gönderin.

Ürünü teslim aldıktan sonra yetkili servis tarafından kurulumu gereken buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon gibi elektronik kategorisi siparişleriniz için;
Paket yetkili servis bilgisi olmadan açılırsa ürün iade kapsamı dışında kalır.
Yetkili servis kurulumu esnasında sorun tespit edilirse yetkili servis raporu ile ürünü iade edilebilirsin.

03. Kargo ve Teslimat

Üründe “24 saatte kargo” yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir. Bu ürünler “Hızlı Kargo” ürünleridir.
Normal teslimat ürünleri, mağazalar tarafından en geç 3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir.
Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.
Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını “Kargo Takip” linkinden takip edebilirsiniz.

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.
3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz mağazaya iade edilir.
Mağazaya iade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız Destek Sistemi‘nden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.
Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, teslim almadan paketi kargo firması ile iade gönderebilirsiniz.
Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra içerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde sipariş ekranından kolay iade seçeneği ile iade kodu alın.
Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip mağazaya geri gönderin.

Ürünü teslim aldıktan sonra yetkili servis tarafından kurulumu gereken buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon gibi elektronik kategorisi siparişleriniz için;
Paket yetkili servis bilgisi olmadan açılırsa ürün iade kapsamı dışında kalır.
Yetkili servis kurulumu esnasında sorun tespit edilirse yetkili servis raporu ile ürünü iade edilebilirsin.

04. Gizlilik ve Güvenlik

Üründe “24 saatte kargo” yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir. Bu ürünler “Hızlı Kargo” ürünleridir.
Normal teslimat ürünleri, mağazalar tarafından en geç 3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir.
Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.
Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını “Kargo Takip” linkinden takip edebilirsiniz.

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.
3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz mağazaya iade edilir.
Mağazaya iade edilen kargonun tekrar sevkini istiyorsanız Destek Sistemi‘nden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.
Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, teslim almadan paketi kargo firması ile iade gönderebilirsiniz.
Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra içerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde sipariş ekranından kolay iade seçeneği ile iade kodu alın.
Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip mağazaya geri gönderin.

Ürünü teslim aldıktan sonra yetkili servis tarafından kurulumu gereken buzdolabı, çamaşır makinesi, televizyon gibi elektronik kategorisi siparişleriniz için;
Paket yetkili servis bilgisi olmadan açılırsa ürün iade kapsamı dışında kalır.
Yetkili servis kurulumu esnasında sorun tespit edilirse yetkili servis raporu ile ürünü iade edilebilirsin.

Aradığın sorunun cevabını bulamadın mı?

Aradığın sorunun cevabını bulamadın mı?

Anasayfa
Fırsatlarım
Favoriler
0
Sepetim
Ara